Kun 1 nøste er akkurat nok :)

Det er har blitt noen år siden jeg kjøpte dette herlige kaunigarnet,

jeg hadde mange kreative planer da, men de ble det aldri noe av.

Jeg fant igjen garnet da jeg ryddet i garnlageret mitt, og da fikk jeg bare så lyst til og strikke noe av det.

Jeg har lenge tenkt på å strikke et sjal, og nå ble det endelig anledning til det.

Det ble en skjønn avveksling fra koftestrikk og mønsterstrikk.

Jeg klarer som vanlig ikke å strikke noe uten å hekle på det, så dette sjalet fikk samme blondekant som jeg bruker på koftene jeg strikker.

Blondekanten er er ganske dekorativ, og det blir det lille ekstra på et strikkeplagg synes jeg.

Kanskje jeg skal begynne å strikke julegaver,

tida går jo så fort at plutselig er vi der igjen også 🙂

Kauni effektgarn er et kjempefint  garn i 100% ull.
Det har lange fargeskift, og er et utrolig morsomt garn å strikke med.

Kaunigarnet finnes også i ensfargede nøster om man vil ha det.

Kaunigarnet komme i ganske store nøster ca 150 g, det ca 600 m garn på et nøste det, og da er

heldigvis er et nøste kauni effektgarn er akkurat nok til å strikke dette søte og romantiske sjalet.

Hvis du ikke liker ull rett mot huden finnes mange andre garnsorter f.eks tynn merinoull.

Mønsteret på sjalet finner du her: MONIKAMDESIGN.NO

under kategorien småstrikk til dame.

Ønsker deg en fin dag :)’

Monika

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg