KARIKOFTA

Karikofta var den aller første kofta jeg designet, og da ble jeg bitt av koftebasillen.

Koften laget jeg til min venninne Kari, og hun fikk den i 50 års gave 🙂 

Denne koften var med i Familiens koftekonkurransen, og den kom blant de 20 beste koftene.

Det var jeg storfornøyd med, det var tross alt aller første gang jeg designet en kofte. 

Den er strikket av Peer Gynt garn, men man kan strikke den av annet garn også, som f.eks smart, duo, merinoull fra Sandnes garn.

Lue ble det sannelig også  🙂


 Oppskriften på denne luen finner du i Familien, Åses lune hjørne 9 januar 2017 🙂

Oppskriften på Karikofta finner du HER   

På facebook er jeg her: KJÆRLIGHET I HVER MASKE

Ønsker deg en fin dag 🙂

Monika

#strikke #diy #håndarbeid #lageselv #knitting

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg