VÅR – EN VÅRLIG KOFTE

 

Denne koften heter Vår, den fikk navnet for fargene i koften minnet meg på at nå er vi på vei mot lysere tider, og det gir en skikkelig god følelse i kroppen. 


Koften er strikket av finull fra Rauma garn. 

Inni er den dekorert med blonde over klippekanten, denne koften har også heklede kanter på nederst på ermer, bol og rundt halsen.

Koften som er på bildene er strikket i størrelse medium.

Lett, god og varm kofte. Blir nok en favorittkofte denne.

Det er brukt 4 farger, offwhite, lyseblå, rosa og litt beige.

Rosafargen inspirerte meg så mye at nå er jeg allerede igang med en ny kofte.

Jeg bruker finull denne gangen også.

Spennende kombinasjon av garn 🙂

Men nå er det denne koften som gjelder.

Oppskriften er i størrelsene S-M-L-XL-XXL. 

Har du lyst til å strikke denne finner du oppskriften HER VÅR

På facebook er jeg her: KJÆRLIGHET I HVER MASKE

Ønsker deg en fin dag 🙂

Monika

#strikke #diy #håndarbeid #lage selv
 

16 kommentarer

Siste innlegg