Garn på blå resept

Jeg har som alle andre opplevd mye i livet, både på godt og vondt. 

Når gode ting skjer så går liksom alt på skinner, den gode følelsen i kroppen får man nesten til å fly. 

Strikkepinnene går av seg selv og jeg er superfornøyd med det jeg lager. 

Relatert bilde

Bilde lånt fra google

Men noen ganger så opplever man ting som ikke er så hyggelige, verden raser sammen og alt blir vanskelig og tungt.

Da er det ekstra godt å ha strikkingen min

Jeg kan forsvinne inn i min kreative verden, strikkingen blir en slags meditasjon, jeg finner roen igjen.

Garn skulle ha vært på blå resept i slike tilfeller.

Livet går i bølgedaler, sånn er det bare, men kan man ta lærdom av det man opplever på godt og vondt, så er det ihvertfall ikke forgjeves.

HER finner du oppskrifter på kofter

Følg meg gjerne på Facebook

Ønsker deg en fin og positiv dag 🙂

Monika

#strikke #hobby #diy #lageselv #design #strikkedesign

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg