Herlige farger :)

 

Et av mine favorittgarn er Sterk fra Du Store Alpakka, det er laget av 40 % fineste alpakka, 40 % merinoull, 20 % nylon.

Det er et garn som egner seg godt som plagg til små og store.

Denne koften er strikket av Sterk, og den er utrolig myk og god. Garnet finnes i mange herlige farger, så jeg tror det skal være noe for enhver smak.

Jeg er har blitt veldig glad i fargen brent kobber eller terracottafarge, så den går igjen i mange av koftene jeg har laget.

På denne koften har jeg brukt marineblå, mørk turkis og brent kobber.

Til en forandring så har jeg strikket vanlig vrangbord på denne koften.

Mønsteret er laget fra størrelse 1-8 år

Mønsteret på koften kan du kjøpe som enkel oppskrift eller så finner du den også i et strikkehefte som jeg har laget.

Mønsteret finner du HER

På facebook er jeg her: Monika M design

Ønsker deg en fin dag 🙂

#strikke #diy #håndarbeid 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg