Surrekofta :)

Hei 🙂

En ny kofte er ferdig, og den har fått navnet surrekofta.

Det navnet fikk den fordi jeg surret så fælt og klarte ikke å bestemme meg for hvilke farger jeg skulle bruke.

Etter mye frem og tilbake ble det gul bunnfarge, og nydelige mønsterfarger som passer veldig fint til den gule bunnfargen.

Jeg har også utfoldet meg litt ekstra på denne koften med litt broderi på bærestykket, og til å være amatør i å broderer så ble jeg veldig fornøyd med resultatet.

Mønsteret på koften er laget slik at du ikke trenger å brodere hvis du ikke vil, men det er en fin detalj på koften.

Som vanlig er det heklede stolper, denne gang kun fastmasker.

Har du lyst til å strikke denne koften finner du mønsteret her

På facebook er jeg HER

Ønsker deg en fin og kreativ dag

Monika

#strikke #diy #håndarbeid 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg