Garndilla

Jeg skulle bare innom garnbutikken i dag, bare for å se, ikke kjøpe noe, for jeg har garn, masse garn som ligger å venter på å bli brukt til noe.

Før jeg dro gikk jeg gjennom garnet mitt, og fant puno petit, akkurat nok til en genser eller kofte i str 2 år.

Perfekt, tenkte jeg, trenger ikke å kjøpe garn, men jeg må innom garnbutikken likevel for å få inspirasjon av alle de herlige fargene på forskjellig garn.

Jeg og Amiche gikk avgårde i herlig finvær, gikk en lang tur før vi dro til garnbutikken.

Amiche ville ikke bli med inn, så hun ble bært inn, tror ikke hun liker garnbutikken, ting tar litt lang tid der.

Garn i lange baner i all slags farger, jeg får lyst på alt jeg, selv om jeg ikke skulle kjøpe noe, bare få inpirasjon, men det ble fort glemt, og jeg endte opp med å kjøpe 4 nøster garn, selv om jeg ikke trenger det.

Storfornøyd dro jeg og Amiche hjem, og her sitter jeg da, å ser på alt garnet som venter på å bli laget til noe lekkert.

Jeg får sette igang å lage mønster, for inspirert ble jeg også på garnbutikken.

HER finner du nettbutikken min.

Ønsker deg en fin dag 🙂

Monika

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg