Dråpekofta i høstens blåfarger

Jeg synes det er vanskelig å strikke med mørke farger. Svart for eksempel er helt utelukket for meg. Denne mørkeblå koften er den mørkeste jeg har laget, og jeg ble veldig fornøyd med den. Nå har jeg til og med planer om å lage enda en kofte i mørke farger, men ikke svart, det blir for voldsomt for meg.

Jeg har nesten ingen svarte klær heller, kun 1 bukse og 2 jakker, som sagt det blir for dyster farge for meg.

På denne koften brukte jeg igjen alpakka garn fra Sandnes garn, det finnes i så utrolig mange farger, og plagget blir så godt å mykt. Garnet har blitt en liten favoritt hos meg for tiden.

Koften heter Dråpekoften, og egentlig hadde jeg tegnet et annet mønster, men det ble ikke slik jeg hadde tenkt, etter litt forandringer, ble det dette mønsteret.

Jeg er kjempefornøyd 🙂 Denne koften blir nok min favoritt i høst og vinter.

Koften er kjempefin både til hverdags og fest, den er superfin til dongeri.

Har du lyst til å strikke denne finner du mønsteret HER

På facebook finner du meg HER

Ønsker deg en fin dag 🙂

Monika

#strikke #diy #håndarbeid

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg