KOFTESTRIKK

Er du glad i strikke?

Da er dette bladet kanskje noe for deg. Det inneholder mange fine strikkeoppskrifter og tips.

Ekstra koselig for meg da(og jeg er så rørt og glad, koftene er  så vakkert presentert i bladet), er at det er ca 10 sider med kofter til store og små som jeg har designet.

Også den orange koften på framsiden av bladet har jeg designet.

Finner du ikke bladet i butikkhyllene kan det også bestilles på sms, send STRIKK2018 til 2205, bladet koster 99,- 

Nå for tiden lager jeg en del småstrikk og kjappstrikk, som dette okerfargede skjørtet:

Sokker og lue til dråpekofta:

Mønstrene finner du HER

På facebook er jeg HER

Ønsker deg en fin dag 🙂

Monika

#strikke #strikking #håndarbeid #diy

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg