2 SMARTE STRIKKETEKNIKKER :)

Tåoppsokker har strikket bare en gang før, og de ble jeg ikke særlig fornøyd med.

MEN nå prøver jeg igjen, må jo bruke opp det nydelig håndfargede garnet jeg har kjøpt meg.

Nå har jeg begynt, så langt ser det bra ut.

For at tåen skal bli fin, har jeg lagt opp med JUDY`S MAGIC CAST ON, det enkel og fin måte å begynne tåoppsokker med.

Sokkene strikker jeg på rundpinne med MAGIC LOOP,

og det er så smart, for du kan strikke begge sokkene på en gang 🙂

Magic loop bruker jeg også når jeg strikker ensfargede ermer til kofter eller gensere.

TOMINEKOFTEN brukte jeg magic loop på ermene.

Det går det så fort å strikke ferdig ermene eller sokkene når man gjør det slik.

YOUTUBE finner du gode videoer som viser hvordan du gjør det.

Det er bare å søke etter MAGIC LOOP eller JUDY`S MAGIC CAST ON

Her jeg bor blåser det storm i dag, så jeg skal strikke ferdig TÅOPPSOKKENE  mine, og rydde litt i garnlageret mitt.

Viste du forresten at jeg selger garn i nettbutikken min?

Ikke det ?

Ta en titt, det  nydelig garn fra KREA DE LUXE og CAMAROSE

Ha en fin dag 🙂

Monika

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg