Den aller første kofta, Karikofta

Ja, Karikofta er den aller først kofta jeg designet.

Jeg var en erfaren strikker som lenge hadde drømt om å designe egne strikkeplagg.

Det er noen år og mange strikkeplagg siden, men Karikofta er spesiell for meg.

Jeg designet den til min venninne gjennom mange år, som sikkert skjønner heter Kari.

Jeg var mest kjent med Peer Gynt og Heilo garn på den tiden, så det ble garnvalget i denne koften.

Jeg har bestandig likt mye mønster, og det kommer vel frem i designene mine.

Karikofta har rundfelling på bærestykket, og den er en god og varm hverdagskofte.

Mønsteret finner du her: MONIKAMDESIGN:NO

Kjempefin til dongeri 🙂

Modell er Kari <3

Ha en fin dag

Monika

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg