Har du blitt bitt av håndarbeidsbasillen?

Veske sydd i kanvas og foret med bomullsstoff. Veskens mål: bredde:36 cm høyde: 39 cm Bunn: 8 cm bred

 

Har du blitt bitt av håndarbeidsbasillen? Kanskje du har lært å sy under koronaen?

Jeg ble bitt for mange år siden, forrige århundre tidlig 70 tallet for å være mer nøyaktig, og jeg har for det meste strikket og heklet.

Men i de senere årene har jeg sydd en del også, og nå er det  prosjektvesker som er i skuddet.

Det er så gøy å sy disse veskene, sette sammen stoffer, ikke minst kjøpe nye stoffer 🙂 det har blitt den nye utgiften det gitt i tillegg til garn, men det er viktig å ha noe å gjøre tenker jeg.

 

Veske sydd i kordfløyel og foret med bomullsstoff. Veskens mål: bredde:36 cm høyde: 39 cm Bunn: 8 cm bred

 

Også er der kjempefin gave til håndarbeid/hobbyentusiasten som har alt fra før.

Vesken på bildet er sydd i kanvas, og foret med matchende bomullsstoff. Jeg har også sydd en pung/liten mappe i samme stoff.

Og vet du, du trenger ikke å kjøpe ferdig veske, du kan sy selv, for mønsteret er også i min nettbutikk.

Mønsteret får du som PDF-fil på mail, og da er det bare å printe ut og begynne å sy.

Mønsteret inneholder tekst og bilder.

I nettbutikken finner du ferdige vesker, og symønster, så da er det bare å velge 🙂

Mine strikkemønster finner du her: Ravelrymonikamdesign

Ønsker deg en fin dag 🙂

Monika

#strikking #sy #søm #diy #prosjektveske #strikkeveske


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg