Har du hørt om kreativ syglede?

Ja, har du det, hørt om kreativ syglede?

Hvis du har hørt om det så er det supert altså, hvis ikke så skal jeg fortelle deg litt om det.

Dette er for deg som har lyst til å lære å sy, deg som kan litt, og for deg som vil ha fine symønster tilsendt hver mnd.

Til deg som er nybegynner: Har du som jeg tenkt at så moro det hadde vært å kunne sy, bare bitte litte grann?

Sy enkle ting som penal, forskjellige små mapper, enkle vesker

Det kan du lære i Kreativ syglede, for her blir det enkle symønster med bilder som hjelper deg til å realiser sydrømmen din.

Du fil få et nytt mønster tilsendt hver mnd + sytips og syforklaringer som hjelper deg med forskjellige syteknikker.

Mitt motto er kan jeg, da kan du også.

For jeg også hadde en drøm om å sy, ja den drømmen hadde jeg allerede som tenåring, men det ble først i voksen alder at jeg fikk mulighet til å realiser sydrømmen min. Og nå vil jeg hjelpe deg til å realisere din sydrøm.

Til deg som kan litt: her kan du lære mer slik at du blir mer selvstendig syer, syteknikker osv

Til deg som er erfaren: her får du fine symønster som du kan sy til deg deg selv eller sy gaver til noen du har lyst til å glede.

Felles for alle er at det blir sendt et mønster hver mnd, altså 12 mønster i året + litt ekstra innimellom 🙂

Alt dette for kun 159 kr pr mnd, og du, det supre er at det er ingen bindingstid, du kan si opp abonnementet når det passer deg.

Hvorfor sy selv:

1. Det gir deg en helt herlig mestringsfølelse

2. Det er ikke så vanskelig som man kanskje tror.

3. Det er økonomisk

4. Det er gøy å lage egne ting

5. Kjempefine gaver som det ligger mye omtanke bak

6. Det du lager er unikt, og du lager det i stoffer og farger du liker.

7. Det er en kjempefin hobby som øker kreativiteten din

Du trenger ikke en fancy symaskin med alskens sømmer, den maskinen du eventuelt har er mer enn god nok.

Du får mønster på fine vesker og punger som du kan ha selv eller gi i gave.

Selv om du nå kanskje tenker at dette klarer jeg ikke å sy så må jeg bare si du tar feil 🙂

Man må bare prøve, og som mitt motto er kan jeg, så kan du også.

Det er stor mestringsfølelse når man har sydd en ting, og det er så gøy få til.

Her finner du KREATIV SYGLEDE 

Bli med du også 🙂

Ønsker deg en fin dag

Monika 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg