Den henkekøya altså:)

Ja, den hengekøya altså!

Jeg får nesten ikke gjort noe for tiden, jeg ligger bare i hengekøya og koser meg.

Det bare så deilig og avslappende, og det er noe jeg virkelig hadde behov for.

For jeg er en mester i å stresse, selv om jeg prøver veldig å ikke stresse.

Nå har jeg post traumatisk stress og angst, det er en del av livet mitt, og jeg har lært meg å leve med det, selv om det gir meg noen begrensninger.

Det er til tider veldig slitsomt, så det å finne gode avslapningsmetoder er viktig for meg.

Jeg stresser til og med noen ganger med håndarbeidet mitt, legger alt for mye press på meg selv.

Det gjorde jeg så til de grader i en periode at jeg gikk på en skikkelig smell. Da måtte jeg rett og slett ta pause fra alt. Så når jeg begynner å stresse nå, så må jeg bare ta meg i det, legge meg i hengekøya og slappe av.

Hengekøyen ble kjøpt på Bohus. Jeg skal lage en liten koselig oase der, med blomster og diverse planter i krukker, et lite bord, litt lys osv, jeg må bare ta en tur på gartneriet en dag.

Jeg synes det er viktig og støtte blomsterbutikker og gartnerier.

Personlig synes jeg at de selger alt for mye blomster og planter på for eksempel Rema, så støtt småbedrifter hvis du kan 🙂 det var dagens oppfordring fra meg.

Jeg jobber fremdeles med sokkene, og dette er sokk nr 2.

Hælen på disse sokkene strikker jeg med german short row.

Enkel hæl å strikke, og den sitter også godt på foten.

Oppskrift på sokkene kommer snart jeg er ferdig med de, i løpet av uka her tenker jeg.

 

Deilig og avslappende, jeg og Herman sovnet i hengekøya en dag, og det var bare så deilig.

Amiche vil ikke oppi, så hun ligger ved siden av eller under.

Sønnen i huset måtte også prøve hengekøya:)

 

Til og med mannen min syntes det var deilig å ligge der.

Måtte få med et bilde av Amiche i hengekøya også selv om hun ikke vil oppi.

Det ble en kjapp fotoseanse det ja gitt 🙂

Det blir nok min lille oase dette 🙂

Takk for at du tittet innom, og ha en fin dag.

Monika

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg