Kofter i lange baner


Det har blitt noen kofter etterhvert 🙂

Nå er jeg er kanskje ikke så flink til å bruke koftene mine som jeg burde være, men i dag shø i dag skal jeg ha en kofte på.

Denne sommerkoften er kjempegod å ha på seg høst og vinter også.

Den er strikket av Duo som er et kløfritt helårsgarn.


Det er også viktig for meg at koftene er fine inne, det viser til godt håndarbeid, og at koften er jevnt strikket.

De aller fleste koften jeg strikker har heklet blondekant på ermer og boling, det har liksom blitt mitt kjennemerke.

Inni bruker jeg bestandig blonde eller pyntebånd over klippekanten.


Det er så mange fine bånd å velge imellom så det å finne noe som passer er som regel ikke noe problem.

Blåbærkoften er en yndlingskofte 🙂 Den er strikket av lille lerke.

Den nyeste koften jeg har laget er høstblomstkoften, og den har faktisk blitt flittig brukt 🙂

Den er strikket av Tinde som er et pelsullgarn, det finnes i mange herlige farger. Garnet er fra Hillesvåg, ull.no

Har du lyst til å strikke noe av det jeg lager, så finner du OPPSKRIFTER HER

På facebook er jeg HER

Ønsker deg en fin dag 🙂

Monika

#strikke #diy #håndarbeid #design Strikking

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg