Jeg er garnavhengig :)

 

Når jeg ser garn med vakre  farger, klarer jeg bare ikke å motstå det.

Jeg kjøper, og håper at kreativiteten jobber godt slik at det blir noe av det garnet jeg kjøpte på impuls.

Har nettopp ryddet i garnet mitt, og fikk en hel svartsekk med garn som jeg tenker å gi bort.

Det er ikke noe galt med garnet i sekken, det er bare det at jeg er ferdig med det 🙂

 


Garnet jeg ønsket å ta vare på ble lagt i skuffer på hobbyrommet mitt,
der ligger det sannelig et heklet teppe som jeg ikke er ferdig med også.

Pyntebånd og blonder kjøper jeg masse av. Liker å ha litt i velge i 🙂

Fremdeles er det masse garn igjen som jeg tenker å strikke noe av, for noe av garnet har jeg en liten plan, og noe klarer jeg simpelthen ikke å skille meg fra, kan jo få bruk for det en gang i fremtiden, til og med kanskje i morgen 🙂

Akkurat nå er det finull fra Rauma jeg strikker med. 

Det skal bli en kofte i duse behagelige farger.

 Mangler bare å strikke bærestykket, så er den ferdig.

Jeg strikker hver dag, jobber hardt for å oppnå designerdrømmen 🙂 MEN jeg koser meg med det.

Og garnlageret, ja det lever sitt eget liv, det fylles stadig på 🙂

HER finner du oppskrifter, kofter til store og små.

Her er jeg på facebook

Ønsker deg en fin dag

Monika

#strikke #håndarbeid #diy #garn #design #lageselv #handcraft

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Hei, hva må til for å bli designer? Den drømmen oppnår du sikkert etterhvert. Jeg har trua. Du lager så masse fint. Ha en fin helg. Ps: kjenner meg litt i igjen i garnmanien 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg