1 par sokker i håndfarget garn :)

I li og fjell ble navnet på disse sokken som jeg har jobbet med i den senere tiden.

De er strikket i et helst nydelig håndfarget garn som også heter I li og fjell og julegrønn.

Garnet er farget av Norwaykate/ kate sin design

Garnet er i 100 g hesper og det skal holde til 2 par sokker, altså 4 sokker.

Jeg har kun strikket 1 par, men tror nok jeg strikker ett par til når jeg får tid.

Selv om garnet er tynt (pinner nr 2,5) går de fort å strikker fordi det er masse mønster.

Også er det så nydelig farger i GARNET at man blir ekstra ivrig på å bli ferdig for å få se hvordan sokken blir.

Jeg koste meg skikkelig mens jeg strikket disse sokkene, og det var en kjempegod avveksling fra koftestrikking.

Jeg gir som regel bort småstrikk som jeg lager,

men for en gangs skyld tror jeg faktisk at jeg skal beholde sokkene selv 🙂

Har du lyst til å strikke disse sokkene, finner du mønsteret i nettbutikken min:

MONIKAMDESIGN.NO

Ønsker deg en fin dag 🙂

Monika

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg