100 % fornøyd med håndfarget garn :)

Jeg har lenge tenkt på å strikke sokker, lage eget mønster osv, men det har liksom ikke blitt noe av, helt til jeg fant et helt nydelig håndfarget garn.

Det pirret kreativiteten min, mønster ble til av seg selv, og jeg er godt igang med å strikke.

Garnet er håndfarget av katesindesign, og det er bare helt nydelig.

Jeg har hele tiden tenkt at hvis jeg skal designe sokker, så må det være et spesielt garn med et spesielt uttrykk.

Det er så mange som designer sokker og småstrikk, så man må prøve å skille seg ut, derfor ble der håndfarget garn.

Ingen hesper blir helt like, så selv om man strikker etter samme mønster, så blir sokkene forskjellige.

Vanskelig å få fram skjønnheten i det spettede garnet på bilder, men håper du får et godt inntrykk av det på bildene.

Sokkene strikkes på pinner nr 2,5, ganske tynne pinner da, men det går fort allikevel.

Ganske mye mønster, men det gjør sokkene ekstra tykke 🙂

Mønster på sokkene kommer så snart de er ferdige 🙂

Ønsker deg en fin dag 🙂

Monika

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg