Fargefest=kofteinspirasjon

Det er en god stund siden jeg kjøpte dette garnet, tynn merinoull fra Sandnes garn. Jeg hadde en plan, men den ble det aldri noe av.

Disse fargene er bare nydelige i mine øyne, og det skal bli en kofte av dette garnet etterhvert.

Det eneste jeg vet om den koften er at det blir en barnekofte og at bunnfargen skal være gul.

Det er ikke sikkert at jeg bruker alle fargene, men kanskje bare gul og hvit?

Det finner jeg ut når jeg setter meg ned for å tegne mønster, eller kanskje barndomskoften blir med gul bunnfarge?

Det er jo samme garnet og de samme fargene, bare mer gult.

Men først må jeg bli ferdig med en kofte jeg holder på å strikke.

Den strikker jeg av finull fra Rauma i disse fargene.

Herlige duse farger 🙂

Koften er snart ferdig, så da kommer det snart bilder av den også.

Her er en bitteliten sniktitt. 

Mine kofteoppskrifter finner du HER

På facebook er jeg HER

Tusen takk for at du tittet innom 🙂

Monika

#strikking #diy #håndarbeid #design #lageselv #knitting

4 kommentarer

Siste innlegg