Tid til å strikke

Endelig ble det tid til å strikke litt igjen.

Selv om dagen starter kl 6 enkelte dager, går det mange timer før jeg kan sette meg ned og kose meg med strikkingen min.

Det er egentlig en stor dag i dag fordi min nest eldste sønn begynte i lærlingejobb i dag, og jeg er så stolt av han. Han blir nok i tankene mine i hele dag mens strikkepinnene går 🙂

Det jeg strikker på nå blir en ny damekofte, jeg ble så inspirert av rosafargen som ble brukt på Vårkofta at jeg rett og slett bare måtte lage en kofte med rosa, beige og offwhite.

Dette er Vår-kofta

 

Nå er jeg ganske ivrig på å bli ferdig med denne koften, for jeg har en ny kofte under planlegging, tegner mønster i ledige stunder og planlegger hvordsn jeg vil lage den.

Nei, nå må jeg strikke litt igjen, også blir det tur med Amiche etterhvert som venter tålmodig 🙂

Vil du se mer av drt jeg lager finner du det HER

På facebook er jeg HER

Ønsker alle en fin dag

Monika

#strikking #håndarbeid #diy #lageselv

6 kommentarer

Siste innlegg