Den fineste koften jeg har laget :)

Dette er uten tvil den fineste jentekoften jeg har designet.

Den har duse farger, heklede kanter og små blomster som er brodert på, og selvfølgelig er det en liten perle i hver blomst 🙂

Den har alt som jeg synes er kjempefint, så denne er jeg utrolig fornøyd med om jeg kan si det selv 🙂

Koften heter Belle fleur som betyr vakker blomst.

Den er strikket av Lille Lerke fra Dale garn, det finnes i mange herlige farger, så vil man bruke andre farger så er det masse å velge i.

Kjempefin helårskofte til en liten prinsesse.

Oppskriften på denne koften er en del av et lite strikkehefte jeg har laget.

Strikkehefte finner du HER

Eller her: MonikaM design

Følg meg gjerne på facebook: MonikaMDesign

Ønsker deg en fin og kreativ helg 🙂

Monika

#strikke #håndarbeid #diy #lage selv #hekle #sy #brodere

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg