Guttefarger og jentefarger

I hele sommer har jeg strikket og strikket. Strikkingen har vært med overalt til og med på crosskurs har jeg sittet i sandstøvet og strikket (jeg har en sønn på 12 som kjører cross) men jeg har kost meg hele tiden. Ingen ferie uten strikkingen nei 🙂

Jeg har designet 3 kofter, og her er en av de, den heter guttefarger og jentefarger 🙂

Disse koftene er strikket av Duo fra Sandnes garn, et herlig helårsgarn.

Det er også tilhørende kortbukse/shorts hvis man vil ha det.

Disse søte kortbuksene kan man også bruke på høsten og vinteren med strømpebukse under.

Her har jeg strikket jentejakken litt lengre enn guttejakken.

Lengden bestemmer du jo selv før du setter ermene på samme pinne som for og bakstykket.

Oppskriftene er i et lite strikkehefte som inneholder flere fine strikkeplagg 🙂

Heftet finner du her: Guttefarger og jentefarger

Følg meg gjerne på facebook og instagram du finner meg hvis du søker MonikMDesign

Ønsker deg en fin søndag 🙂

Monika

#strikke #diy #håndarbeid #familie #barnestrikk #mittdesign #hekle

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg