Et hespetre

Var det jeg trengte da jeg kjøpte mange hesper med garn fra Hillesvåg 🙂

Mannen min har hjulpet meg litt, men han er et elendig hespetre, mister tålmodigheten alt for fort. 

Han synes jeg aldri blir ferdig med å hespe.

Så var vi på besøk til min beste venninne Kari, og jeg nevnte at jeg trengte et hespetre, og hun hadde faktisk et liggende, hun hadde ikke behov for et slikt hespetre hun, så det kunne jeg få låne hennes på ubestemt tid 🙂

Først festet jeg det på kjøkkenet

Men jeg hadde så mange nøster å hespe

og jeg skulle se på tv, så strikkekorga ble løsningen 🙂

Nå har jeg hespet opp alle hespene, og skal begynne å lage en ny kofte 🙂

Høstblomstkofta er laget av garn fra HIllesvåg.

Det heter Tinde og er et pelsullgarn.

Det blir utrolig lette, gode og varme strikkekofter av dette garnet.

Nettbutikk: MonikaMDesign

Facebook

På instagram finner du meg som MonikaMDesign 

Ønsker deg en fin dag 🙂

Monika

#strikke #håndarbeid #diy #lageselv

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg