Farmorgullene mine i bladet Familien

Hei, og god mandag 🙂

I natt har det vært storm rundt husveggene, og da er det ekstra godt å ligge i lune sengeklær, høre litt på stormen, og gli sakte inn i en deilig søvn, for å så bli brått vekket av vekkerklokken kl 0700 🙂 det gjelder vel for de fleste, mandager kan være tøffe, men det er godt å komme igang med uken 🙂

Jeg har gledet meg til denne uken fordi farmorgullene mine er i Familien denne uken.

I Åses lune hjørne er det bilde av de med en koselig hilsen til mammaen og pappaen sin <3

Det er de som får det meste jeg lager av barnestrikk.

Klærne blir flittig brukt, og det setter jeg stor pris på, det ligger mye arbeid og kjærlighet bak hvert strikkeplagg.

 

Koftene Eilo og Savannah har på er strikket av Duo fra sandnes garn.

Det er et kjempegodt helårsgarn som ikke klør.

De har samme kofte på seg, bare forskjellige farger. 

Det er min svigerdatter Anni som tar så flotte bilder av farmorgullene.

Oppskriften på koftene finner du her MonikaMDesign

På facebook er jeg HER

Ønsker deg en riktig fin mandag 🙂

Monika

#strikke #diy #håndarbeid

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg