Herlig, fluffy genser :)

Denne genseren er strikket av tynn line og mohair garn.

Det er en stund siden jeg strikket den, jeg har også laget en voksenutgave, men den kommer det bilder av senere.

Mønsteret er ikke så vanskelig som det kanskje ser ut, det er kjapt å strikke når du først kommer inn i det.

I sammenføyningene er det raglanfelling.

Genseren har også heklede kanter på ermer og bol, men den er nok like fin med vrangbord også.

Har du lyst til å strikke denne, finner du mønsteret her: MONIKAMDESIGN

På facebook er jeg her: MONIKAMDESIGN

Ønsker deg en fin og kreativ dag 🙂

#strikking #håndarbeid #diy #lage selv 

 

 

4 kommentarer
    1. Kjempefin genser! Du er flink 😀 Har en genser liggende hjemme som jeg har begynt på! Klarer jeg å strikke den ferdig, så blir jeg stolt. Har nemlig aldri gjort det før. Strikker litt på den i rykk og napp. Nå driver jeg og strikker leggvarmere! Synes mønsteret så vanskelig ut jeg 😮

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg