NOEN AV MINE FAVORITTER

Nå har jeg laget et strikkehefte med mange av mine favoritter.

I heftet finner du 9 strikkeoppskrifter.

Blandt annet koftene vår og blåbærkoften

Novemberkofta og lykkegenseren

Lykkegenseren i kort versjon.

Fluffygenseren til voksen og barn er også med (se framsiden av heftet) + noen flere oppskrifter.

Jeg har også skrevet litt om meg selv, litt personlig. Vet ikke om det er rett, men det føles riktig ihvertfall.

Vil du kjøpe heftet så finner du det her: HEFTE

Ellers kan du følge meg på FACEBOOK

Ønsker deg en fin dag 🙂

Monika

#strikke #diy #håndarbeid #lageselv

 

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg