Gult er kult :)

Det går mot år og lysere tider, og da får jeg lyst til å strikke med duse herlige farger

Gule kofter er berre lekkert synes jeg, og i fjor ble denne surrekofta designet 🙂

Den fikk navnet sitt fordi jeg surret så følt med hvilke mønsterfarger jeg skulle bruke.

Jeg ble veldig fornøyd med ferdig kofte, og den falt i smak til Brit også, som fikk kjøpe den. 

Tusen takk til Brit som også stilte opp som fotomodell 🙂 

Koften er strikket av alpakka fra Sandnes garn på pinner nr 3,5.

I tillegg til mønsterstrikk så er det broderte blomster på bærestykket. Kjempefin detalj som gir koften det lille ekstra.

Har du lyst til å strikke denne, så finner du mønsteret her: MONIKAMDESIGN

På facebook finner du meg her: Monikamdesign

Ønsker alle en riktig fin mandag 🙂

Monika 

#strikking #strikke #håndarbeid #diy

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg