Kjappstrikket kofte

Denne koften er strikket av alpakka ull fra Sandnes garn på pinner nr 5.

Herlig jakke å ha på seg på kalde sommerkvelder, og ellers i året.

 Jeg har brukt 3 farger på denne koften, bunnfarge grå, mønsterfarge 1 hvit,

og litt lys rosa som mønsterfarge 2.

Mønsteret er inspirasjon fra en kofte som min bestemor strikket for snart 50 år siden.

Jeg er også veldig glad i å hekle, så alle mine kofter ender opp med en heklekant 🙂 

Denne koften fikk heklekanter av fastmasker på for-og bakstykket og ermene.

Inni er det sydd på bånd over klippekanten.

Gleder meg til å bruke denne 🙂

Har du lyst til å strikke denne finner du mønsteret her: KJAPPSTRIKKA KOFTE

Følg meg gjerne på facebook: MONIKAMDESIGN

Jeg er også på instagram og pinterest:  monikamdesign 

 

Ønsker deg en kjempefin dag 🙂

Monika

#strikke #diy #håndarbeid

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg