Strikking og motocross :)

Min yngste sønn kjører motocross, og i løpet av våren, sommeren og litt utpå høsten blir det mange turer med campingvogna.

Strikkingen er bestandig med, jeg strikker overalt, hvert ledige øyeblikk 🙂

Jeg nyter en kopp kaffe og strikker, mens alle er på banen, selv om det ikke er stille, så nyter jeg freden med å være borte fra hverdagens gjøremål.

Har planer om mange turer, så det blir mange strikkestunder på crossbanen.

Kjappstrikkakofta ble jeg ferdig med på Hemne motocrossbane,:)

Håper du også koser deg med strikkingen overalt 🙂

Strikkemønster finner du her. MONIKAMDESIGN

Følg meg gjerne på FACEBOOK

Ønsker deg en fin og kreativ dag.

Monika

#strikke #strikking #diy #håndarbeid

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg