OKERFARGET KJAPPSTRIKKET SKJØRT

Jeg har for tiden hatt litt dilla på kjappstrikkede plagg, og da vi skulle dra på ferie tenkte jeg at jeg skulle prøve å strikke i bilen.

Jeg er sånn at jeg må følge med veien, ellers blir jeg bilsyk, men så kom jeg på at hvis jeg lager et mønster jeg ikke trenger å se på hele tiden, så vil det det kanskje gå bra.

Så jeg gjorde som jeg tenkte, og det gikk bra 🙂

Dette skjørtet for eksempel er strikket på tur fra Oslo til Trondheim, og bilturen gikk så mye fortere fordi jeg hadde noe å gjøre i bilen 🙂

Skjørtet er strikket av Karisma fra Drops på pinner nr 4, fargen har virkelig blitt en av mine favorittfarger 🙂 Den er kjempefin sammen med mørkeblå synes jeg.

Det er enkelt mønster på skjørtet med rett og vrangmasker, som er utrolig kjapt å strikke.

Skjørtet ble strikket til min svigerdatter som liker den lengden her, men du kan strikke det så langt eller kort du vil.

Jeg har laget mønsteret størrelse, fra S til XXL.

Har du lyst til å strikke dette skjørtet så finner du mønsteret HER

På facebook finner du meg HER

Ønsker deg en kjempefin dag 🙂

Monika

#strikke #håndarbeid #diy #lageselv

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg