Fra Norge til New Zealand

Først kom navnet, Duggfrisk, jeg gikk å sa det for meg selv noen dager, og begynte å like det, men jeg hadde ingen anelse om hvordan Duggfrisk skulle se ut.

En natt drømte jeg igjen om strikkemønster, og jeg måtte opp å tegne, det ble mønsteret til koften duggfrisk.

Fargene bare dukket opp av seg selv på en måte da jeg var på garnbutikken.

Lykkelig og kjempefornøyd dro jeg hjem for å begynne å strikke.

Det gikk så fort å strikke den, og da jeg satt å skrev ferdig mønsteret fikk jeg det for meg at jeg måtte oversette mønsteret til engelsk.

Det har jeg ikke angret på.

Strikkeglade damer i mange land har strikket denne koften, og det var veldig gøy å motta bilder fra en dame fra New Zealand som hadde strikket koften.

Du verden, jeg blir jo så stolt, og så gøy det er 🙂

Koften ble veldig romantisk, strikket i duse farger med heklede kanter og stolper.

Enkelt mønster som gjentas, og raglanfelling i sammenføyningen.

Har du lyst til å strikke denne koften finner du mønsteret HER eller HER

På facebook finner du meg HER

Ønsker deg en kjempefin dag, og tusen takk for at du tittet innom bloggen min 🙂

Monika

#strikke #diy #kofte #håndarbeid #mote #fashion

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg