Fin til hverdags og fest

Jeg elsker å bruke koftene mine, og jeg liker også å pynte meg med dem.

Jeg synes kofter er like fine til hverdags som til fest.

Duggfrisk-koften passer kjempefint sammen med en av yndlingskjolene mine 

Det det blir jo ekstra stas med en kofte hvis man kan pynte seg med den også.

Kjolen er en omslagskjole jeg kjøpte i fjor, på salg faktisk, kjempefornøyd jeg.

Både kjolen og koften er fine sammen og hver for seg.

Koften er strikket av deilig mykt alpakkagarn fra Sandnes garn.

Har du lyst til å strikke denne koften finner du mønsteret
HER

Ønsker deg en fin dag 🙂

Monika

#strikke #diy #håndarbeid #design

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg