Julegaver, allerede?

Hvert år tenker jeg at jeg skal begynne tidlig med julegavene… men så glemmer jeg det.

I år derimot har jeg klart å begynne, og det blir sokker og luer på alle mann.

Ja, nå vet de hva de skal få å da, siden jeg skriver det her, men uansett så er det kjærlighet i hver maske.

Har du så smått begynt å tenke på julegaver, eller venter du til litt senere, litt nærmere jul?

Tiden går så alt for fort, og skal jeg rekke å lage alt jeg tenker å lage, ja da er det bare å strikke som bare det.

Det er noe med det som er håndlaget, det blir mer personlig gave til den som får det. Og hvorfor ikke gi noe man trenger, som for eksempel strikkede sokker. De fleste har kanskje mer enn nok av ting og stæsj som tar opp plass i hyller og skap.

 

 

Har du tenkt å strikke, så er kanskje disse sokkene og luen fin julegave til noen du har lyst til å lage noe til.

Oppskriften finner du HER

 

Ønsker deg en fin dag 🙂

Monika

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg