2019, et år med personlig vekst og masse kreativitet :)

 

Året 2019 har vært et kreativt år, jeg fant til og med fram symaskinen min.

Det har blitt noen prosjektvesker som er utrolig praktisk til å ha med/oppbevare håndarbeidet i.

Også slike mapper som man kan bruke til til å oppbevare strikkepinner, annet småting, eller bruke som toalettmappe.

Som vanlig har jeg heklet og strikket mye, dette er noe av det jeg har laget.

Jeg har mange gode planer for 2020, og jeg har allerede begynt på noen av planene.

Jeg har fått garn i nettbutikken, herlig mykt, økologisk garn fra Krea de Luxe.

Ta en titt, det en fantastisk vakker fargeskala på både ullgarnet og bomullsgarnet.

Det kommer også herlig ullgarn fra CaMaRose i begynnelsen av januar.

Herminekofta er strikket i herlig ullgarn fra Krea De Luxe.

Oppskrift: MONIKAMDESIGN

Personlig har jeg vokst mye i 2019, jeg har funnet igjen en trygghet og ro inni meg selv som jeg ikke har følt på mange år.

Det er godt. Den følelsen skal jeg virkelig holde på.

Takknemlighet har en stor plass i meg, og jeg er så takknemlig for mannen min, familien min (Barn, barnebarn), hunden min Amiche, gode venner, og ikke minst takknemlig for min kreative livsoppgave.

Livet har mye å by på, og for første gang føler jeg at jeg kan forsyne meg, si JATAKK 🙂

Jeg har hatt post traumatisk stress nesten hele livet, på grunn av en vanskelig og tøff barndom men nå har jeg blitt flinkere til å leve med det. Tørre å kjenne på følelsene når de tar overhånd. Jeg vet mine grenser, og jeg utfordrer dem ikke, jeg velger rett og slett og akseptere meg selv og leve med det.

Nå gleder jeg meg til alt det fine som kommer i 2020, og jeg håper at også du får et godt år.

Godt nytt år 🙂

Monika

Nettbutikk: MONIKAMDESIGN

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg