Dilla på å hekle sauer

Hei

Søndag igjen, uken har gått så fort, høstferien er ferdig, og i morgen er det skole igjen.

Det blir godt med normale dager igjen, fjortisen i huset snur litt på døgnet når det er langfri fra skolen, kompiser på overnatting og spilling.

Jeg har endelig skjønt at gaming det er sport nå 🙂 men det har sittet langt inne altså 🙂

I går fikk jeg bare så lyst til å hekle en sau, jeg måtte bare legge strikkingen på vent og begynne å hekle.

Det er noen år siden sist jeg heklet disse sauene.

Da heklet jeg på bestilling, og en sommer hadde jeg så mange bestillinger at jeg måtte ha med meg heklingen på ferie.

Jeg satt på Tusenfryd å heklet mens familien kjørte karuseller.

De er jo så søte, disse sauene, skjønner godt at barna vil ha en sånn.

Tror ikke jeg skal hekle så mange denne gangen 🙂

Kanskje det blir noen sauer til salgs, vi får se, men det blir ihvertfall noen sauer til barnebarna, julegave tenker jeg.

Uansett så er det skikkelig gøy å hekle igjen.

Og, du nyt søndagen, kos deg med familien din, kos deg med kjæledyret ditt, nyt livet, denne dagen kommer ikke tilbake, så bruk den godt.

Ha en fin søndag 🙂

Monika

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg