En god ide😊

Noen ganger sÄ kommer det bare en ide i hodet som jeg bare mÄ gjÞre noe med.

Denne gangen var det et nytt prosjektveskedesign som dukket opp.

Jeg sÄ den for meg, hvilket stoff jeg skulle bruke, glidelÄs, lommer, hanker,

hvor stor den skal vĂŠre, ja alt som skal til for Ă„ sy en veske.

Da var det bare en ting Ă„ gjĂžre, lage vesken, en prĂžveveske.
Det gikk pÄ skinner det, sÄ jeg sydde 2 prÞvevesker som jeg ble fornÞyd med.

Jeg mÄtte bare justere pÄ noen smÄting for Ä bli 100% fornÞyd.
Vesken har vĂŠrt under planlegging inni hodet en god stund da,

og det var sÄ herlig Ä se de 2 prÞveveskene helt ferdig.

Vesken kan ogsÄ brukes som vanlig veske ogsÄ, og den er super til Ä ha med/oppbevare hÄndarbeid eller andre hobbyer i den.

Det er ikke dumt Ă„ fĂžlge gode ideer en gang iblant, ihvertfall prĂžve de ut hvis det er mulig og fornuftig selvfĂžlgelig.

Jeg fÄr for det meste kreative hÄndarbeidsideer, men det er ikke alle ideer som er like gode da,

det har jeg erfart.

Men hvis jeg tenker pÄ en ide en stund, lar den vokse litt, leke litt med den i hodet,

da kan resultatet bli bra shþ😊 som denne nye prosjektvesken jeg nĂ„ har designet.

Vesken er veldig oversiktlig nÄr glidelÄsen Äpnes, sÄ det er lett Ä se og fÄr tak i det som er i vesken.

Den har ogsÄ fÄtt 4 innerlommer som er super til smÄtterier du trenger Ä ha med deg.

PÄ utsiden er det ogsÄ en stor lomme, den lukkes og Äpnes med knapp.

SÄnn personlig sÄ fÞler jeg at vesken er godt gjennomtenkt, og den passer supert til forskjellig hÄndarbeid og hobbyer.

Jeg har ogsÄ tenkt Ä bruke 1 av prÞveveskene som vanlig veske ogsÄ.

I og med av vesken er sÄ oversiktlig og jeg bestandig har mye rart i vesken passer den ogsÄ som vanlig veske for meg.

Veskens mÄl er:

 Bredde Þverst 26,5 cm

Bredde nederst: 33 cm, og mÄlet blir den Þverst ogsÄ nÄr den Äpnes.

Bredde bunn 10,5 cm

Den ferdige vesken finner du HER

Den er sydd i nydelig blÄ kordflÞyel og foret med matchende bomullsstoff.

Jeg skal sy flere slike vesker, men akkurat nÄ jobber jeg med Ä sy veskebestillinger for kunder.

Det er kjempegĂžy altsĂ„ 🙂

Det er denne typen prosjektveske, og mitt fĂžrste veskedesign.

Den har falt i god smak hos hÄndarbeidsdamer, og man kan kjÞpt mÞnsteret eller ferdig veske.

Noen bestiller ogsÄ, sÄ Þnsker du noe spesielt, ta gjerne kontakt.

Ønsker deg en fin dag 🙂

Monika

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg