En god start på dagen

 

 

Hei

En god start på dagen er viktig, og nå for tiden har jeg helt dilla på chiapudding.

Den er enkel å lage, jeg bruker økologisk røros yoghurt naturell ca 5-6 ss

2 ts chiafrø – dette blander jeg sammen i et lite glass med lokk på kvelden før jeg legger meg, og lar det stå i kjøleskapet natten over.

Før jeg spiser blander jeg i bær, litt vaniljepulver kjøpt på heleskosten, og litt fibersirup.

Kjempegod frokost og start på dagen.

Deretter er det kaffe, og planlegge litt  strikking før jeg går lang tur.

Jeg er så heldig å ha en herlig jack russell- jente som heter Amiche (uttales Amike) navnet betyr venninne på italiensk.

Hun er  altså verdens beste turvenn, uten henne har jeg rett og slett ikke kommet meg ut.

Jeg håper at du også har en fin start på dagen 🙂

Ha en fin dag

Monika

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg