En litt sunnere gulrotkake, familien og strikking.

Nå er det godt med helg, uka har vært ganske hektisk, og jeg som ikke takler stress noe bra, slapper helt av i dag.

Jeg bakte en litt sunnere gulrotkake i går som vi koser oss med i dag.

Min ene sønn som bor i Trondheim kom også hjem en tur nå i helgen, det er ekstra kos, jeg savner barna som har flyttet hjemmefra. Det smaker ekstra godt med kake når barna er hjemme 🙂 og vi koser oss sammen.

Jeg har begynt med en ny kofte også. Jeg tenkte egentlig å strikke en versjon til av Majakofte med disse fargene, men sånn blir det ikke. Det blir et helt nytt design, slik at de nydelige fargene får skinne sammen.

Oppskriften på ostekaken fant jeg i et hefte som jeg fikk på sunkost, helsekostbutikk, og den ble kjempegod.

Jeg prøvde å få til samme blåfarge som på garnet på ostekrem, men jeg var nok litt grådig på konditorfargen, så den ble mer som litt lysere blå 🙂

Ønsker deg en fin lørdag

Monika 🙂

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg