Endelig et nytt koftedesign :)

Det er sen stund siden jeg har designet en kofte med mye mønster nå, men nå endelig et det en ny kofte ferdig.

Koften har fått navnet Ovidakofta, og den er strikket i finull og tumi.

I og med at det er mye mønster så blir koften litt ekstra tykk.

Den har heklede stolper, og stolpene er pyntet med puffmasker.

Inni koften over klippekanten har jeg sydd på en blonde, jeg synes det blir penere enn en strikket kant.

Jeg har allerede tatt i bruk koften min, og den varmer godt ja 🙂

Har du lyst til å strikke denne koften finner du mønsteret  her: monikamdesign.no

 

Ønsker deg en fin helg

Monika 😉

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg