Er det en moteting å fryse?

Det lurer jeg virkelig på.

Jeg har kjørt yngste sønnen min til skolen en periode fordi han har operert den ene foten sin, og da ser jeg jo de som går til skolen.

Jentene skynder seg avgårde i små joggesko og ankelsokker i minusgrader, det må da være forferdelig kaldt.

Det er kaldt å sette seg inn i bilen en tidlig vintermorgen, heldigvis har jeg lange og varme ullsokker på, fryser ikke på føttene da.

Fryser jeg på føttene så fryser jeg på hele kroppen, jeg er en slik frossenpilt som vi sier i Trøndelag 🙂

Kanskje man burde starte en mote der det er moderne å kle på seg varme plagg istedet for å fryse halvt ihjel når man skal noen plass.

Lange sokker er også kjempegode i støvler om våren og høsten også.

Nei, man må kle seg etter været, ikke lurt å gå rundt å fryse.

Mønsteret på sokkene finner du HER

Ønsker deg en fin dag 🙂

Monika

 

 

2 kommentarer
    1. Har det ikke alltid vært moderne å fryse? Vi gikk uten lue på 80 tallet, magen bar på 90 tallet og buksa under rumpa på 2000 tallet…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg