Er du flink til å planlegge?

Jeg prøver å planlegge hva jeg skal strikke og hekle framover.

Jeg har mange ideer i hodet av ting som jeg bare må få laget, men noen ganger så går det rett og slett stokk over stein.

Jeg fikk plutselig litt strikkesperre selv om jeg holder på med en kofte som kommer til å bli berre lækker som vi sier i Trøndelag 🙂

Jeg bare må hekle kosedyr for tiden jeg, så da ble det tull med strikkeplanleggingen min ja.

 

Nå har jeg heklet, mus, rev, pingvin og den siste figuren jeg heklet er en ku, enda er jeg ikke ferdig kjenner jeg.

Så den planlagte kofta får bare ligge på vent den.

Trøster meg med at disse heklekosedyrene er kjempefine julegaver, og det må jo ha en hensikt at jeg bare må hekle.Kanskje det blir noe ekstra ut av det? man vet aldri.

Uansett så følger jeg håndarbeidslystene mine og gjør det som på en måte roper på meg inni hodet, ja det høres nok rart ur, men sånn er det altså.

Jeg selger også en del av disse kosedyrene selv om jeg ikke har lagt de inn i nettbutikken min.

Så vil du kjøpe et kosedyr å gi i julegave for eksempel, send meg en mld.

Kosedyrene koster 350 kr pr stk + porto som er ca 69-85 kr.

Alt etter hvilket kosedyr som sendes har jeg funnet ut.

Mer av det jeg lager finner du HER

Ønsker deg en fin dag 🙂

Monika

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg