Er du glad i fargen grønn?

Fargen grønn, ja den liker jeg bare bedre og bedre.

Jeg som har vært sånn ros og beige person 🙂

Jeg har faktisk brukt mye grønt som tilleggsfarge i det jeg designer også,

uten at jeg helt har tenkt over det.

Jeg har faktisk kjøpt meg grønne kjoler også, så nå har virkelig kommet ut av fargeskapet,

om man kan si det sånn.

Siden grønn er en ny slags favorittfarge har jeg sydd en veske i den fargen også.

Den er i en kjempefin grønnfarge med litt blomstermønster.

Vesken kan du bruke som vanlig veske eller som en prosjektveske til håndarbeidet ditt.

Vesken er veldig romslig og oversiktlig,  den har 4 innerlommer, og en lomme på utsiden.

Den er selvfølgelig stabilisert med vlieselin og foret med matchende stoff.

Når glidelåsen åpnes helt blir vesken veldig oversiktlig.

Og sånn er den på baksiden.

Vil du se flere bilder og lese mer om vesken finner du den HER

Ønsker deg en fin helg 🙂

Monika

MonikaMdesign 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg