Et lite syskrin eller kanskje en sminkebox?

Det blir noen timer på syrommet også, når tiden strekker til

innimellom strikkingen og andre gjøremål.

Jeg fikk så lyst til å sy et syskrin eller en sminkebox –  det kan brukes til begge deler.

Jeg trengte et syskrin så jeg bruker den til det.

Skrinet er romslig inni, så her er det plass til masse sysmåtterier + litt større ting også.

Syskrinet er også dekorert med et søtt lite stoffmotiv på lokket.

Her er et skrin med velourtopp, det ble veldig fint.

I tillegg har jeg også quiltet lokket og bunnen.

Og selvfølgelig har jeg laget mønster, så har du også lyst til å sy et sånt skrin så finner du mønsteret

HER 

Mønsteret inneholder både tekst og bilder som viser fremgangsmåte.

Tusen takk for at du tittet innom😊

Monika

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg