Fluffy genser med enkel strukturstrikk.

Fluffygenseren er en herlig genser som passer til hverdags og fest.

Jeg lager for det meste kofter, men innimellom så er det gøy å lage en genser også.

Det må være en eller annen form for mønster, ellers så blir det kjedelig å strikke.

Denne genseren har mønster på framsiden, nok mønsterstrikk det 🙂 blir ikke kjedelig det.

Genseren passer kjempefint til både bukse og skjørt.

Genseren er strikket av tynn line og silk mohair fra Sandnes garn, en tråd av hver på pinne nr 3,5.

Også denne genseren ble finest med raglanfelling i sammenføyningene.

Jeg laget også genseren i barnestørrelser  2-4(6-8)10-12 år

Barnebarnet mitt Savannah er fotomodell.

Mønsteret på genseren finner du HER

Nå er jeg igang med enda en barnegenser strikket i knitme sitt ullgarn. Den er det masse mønsterstrikk på.

Jeg er kjempefornøyd med garnvalget og fargene.

Kommer flere bilder når den er ferdig.

Ønsker deg en kjempefin fredag 🙂

Monika

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg