Håndarbeid er min yoga

 

Innimellom så blir jeg så forferdelig sliten, har ikke lyst til å gjøre noe, føler at jeg trenger en lang ferie. Sånn er det enkelte dager, og det er så tungt når det blir slik.

Orker ingen plikter, klarer ikke tanken på å leve etter klokka, føler et stort behov for frihet, egentid.

Livet har vært travelt til tider, og det er nok ettervirkningene som innhenter meg. Jeg tåler ikke stress og mas, da blir jeg bare enda mer sliten. Det får meg til å undres hvordan jeg klarte alt da jeg hadde 5 små barn, 5 forskjellige herlige personligheter som krevde mye av meg. Jeg hadde 2 jobber, og i den ene jobben var jeg også nattevakt innimellom. Jeg hadde nok mer å gå på den gangen, men jeg kjenner det nå, det ble for mye…

Når jeg møter veggen innimellom, er best for meg å få sitte i fred å strikke eller gjøre annet håndarbeid. Det er min yoga og terapi, da slapper jeg av. Ingen stress bare ro, tankene får flyte uten å føle at jeg må gjøre et eller annet husarbeid f.eks. bare ta det helt med ro, da blir jeg meg selv igjen.

I morgen er det en ny dag som jeg gleder meg til.

Jeg skal treffe en kjempegod venninne, og vi skal bare kose oss og skravle, det blir herlig det.

Det var dagens hjertesukk fra meg, alt er bedre i morgen 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg