Har du en favorittkofte?

Har du en favorittkofte?

En kofte som du bruker hele tiden selv om den ikke helt matcher med de andre klærne du har på ?

Det har jeg.

Tominakofta bruker jeg hele tiden uansett hva jeg har på under.

Heldigvis er jeg for det meste hjemme 🙂 så ingen ser fargekræsjen jeg har på 🙂

Men så tenker jeg, hvor mye skal man bry seg om hva andre synes?

Jeg er den jeg er jeg, selv om klærne mine ikke matcher akkurat i dag.

Jeg bare elsker den kofta, og den er så god og varm.

Dessuten er den blå, og det er en av mine favorittfarger.

Koften er strikket i herlige finull fra Rauma garn.

Det er ikke det at jeg mangler andre kofter eller gensere å ha på meg, det er bare det at tominekofta er så god.

Kanskje jeg skal strikke en tominekofte til i andre farger også ?

Finullgarnet finnes i over 100 farger, så det er da nok farger å velge i.

Du finner mønsteret på tominekofta i nettbutikken min: MONIKAMDESIGN:NO

 

Ha en fin dag 🙂

Monika

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg