Har du sett verdens søteste Herman?

Hei

Vi har kjøpt oss en liten dvergdachs, og han er bare så skjønn.

Han heter Herman og er hele 14 uker gammel nå.
Han er bare så skjønn.

Dagene er  fylt opp med hunder og håndarbeid, jeg har ikke et kjedelig minutt i løpet av dagen.

Tygger på alt hele tiden 🙂

Det er mye jobb å få en hund husren,  man  må passe på hele tiden. Heldigvis har det gått ganske greit med Herman, han er så og si husren nå.

Vi har også verdens skjønneste og snilleste jack russell jente. Hun heter Amiche ( det betyr venninne på italiensk) og er hele 5 år.

Herman lærer masse av henne.

I tillegg til hundene så holder jeg på med å sy, strikke og hekle.

Akkurat nå har jeg 2 strikkeprosjekt jeg jobber med, genser og sokker.

Sokker med etterpåhæl .

Håper på å bli ferdig med sokkene i dag, slik at jeg kan fortsette å strikke på genseren i løpet av kvelden.

Genseren blir strikket ovenfra og ned.
Dette er genser nr 2, den strikker jeg i str S.

Garnet jeg strikker i er flora fra drops, og jeg bruker pinner nr 3,5 .

Veldig gøy måte å strikke ovenfra og ned, på, skulderpartiet blir kjempefint synes jeg.

Denne måten er et godt alternativ til raglanfelling og rundfelling.

Detter er den første genseren. Romslig og god i størrelsen. Denne er strikket i str M.
Datterskatten min Elisabeth, stilte opp som foromodell da hun kom innom en tur.

Sånn går no dagan som vi sier i Trøndelag:)

Ha en fin helg:)

Monika

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg