Hemmelig 30 årsdag

 

På lørdag feiret vi 30 års dagen til min eldste datter.

Jeg har jobbet i flere uker for å få til en overraskelsefest til henne. Utrolig mange biter som måtte falle på plass, men med god hjelp fra min datters venner og hennes søsken ble det en kjempefin fest.

Hun har lenge ønsket seg en stripete genser i beige og bruntoner, og det strikket jeg til henne.

Genseren er strikket av herlig mykt alpakkagarn, og den passet henne perfekt.

Kanskje jeg lager mønster og strikker genseren i flere fargeforslag.

Det ble mange gode kaker på kakebordet.

Jeg laget en av yndlingskakene hennes, gulrotkake 🙂

Neste rund-dag her i huset er i mars 2020, da blir mannen min 50 år. 🙂 den dagen må også feires 🙂

Ønsker deg en fin mandag,

og vil du se mer av det jeg lager, så finner du det HER

Monika

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg