Herlig høstkofte, novemberkofta

Herlige novemberkofta strikket i nydelig høstfarge.

Denne designet jeg for 2 år siden, og den er en av mine absolutt favorittkofter.

Den er strikket i tynn alpakka garn, så den er akkurat passelig tykk.

Denne koften var også på coveret Familien mønsterstrikk i fjor.

For meg så er det viktig at koften er like fin inni som utenpå, så jeg tar meg god tid når jeg monterer en kofte.

Jeg synes det er kjempefint med blonde over klippekanten.

En av mine kjennetegn er at jeg hekler på nesten alt jeg strikker.

På novemberkofta har jeg heklet blondekanter, og det ble så fint 🙂

Mønsteret på novemberkofta finner du HER

Jeg har hekledilla for tiden, men jeg har også en kofte på pinnene som jeg jobber med innimellom

Plutselig er den kofta også ferdig.

Ønsker deg en fin dag 🙂

Monika

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg