Herlig og varm genser

I høst fikk jeg nye favorittfarger, og da bare måtte jeg strikke en genser i disse herlige fargene.

Garnet jeg valgte er  finull fra Rauma og Kidsilk Erle fra Dalegarn, 1 tråd av hver.

Da ble strikkefasthet en er: 16 masker= 10 cm pinner nr 5

Finull fra Rauma er helt norsk ullgarn, og plagg av finullgarnet blir utrolig gode og lette.

Bildene ble tatt i høst, så derfor mangler snøen som er nå.

God og varm genser som jeg bruker mye nå som det er så kaldt, den varmer skikkelig godt.

Jeg har strikket raglanfelling i sammenføyningene,  jeg liker den fasongen som blir på plagget.

Tusen takk til min kjempegode venninne Monika som stilte opp som fotomodell igjen.

Mønsteret finner du HER

Ha en fin dag 🙂

Monika

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg